Mijn nieuwe Biblioblog

Een aantal keren heb ik al geprobeerd een blog op te starten over wat mij bezig houdt in het dagelijks leven. De onderwerpen die hier naar voren komen zijn vooral gericht op de Bijbel, geloof en wetenschap. Af en toe kan er een vleugje dagelijks nieuws zelfs worden toegevoegd (om het maar een beetje smeuïg te maken).

Ik hoop hier minstens één keer in de week iets te posten over een of meerdere onderwerpen die hierboven aangegeven staan.

Natuurlijk zijn de standpunten hier mijn mening en niet die van iemand anders.

Wanneer er vragen, suggesties of opmerkingen zijn kan worden gemaild naar ….@…..nl

met vriendelijke groet,

Miykayah

Dit bericht werd geplaatst in Website-related. Bookmark de permalink .

Een reactie op Mijn nieuwe Biblioblog

  1. JPvdGiessen zegt:

    Heel veel succes met je nieuw weblog. Heb je ook op http://biblioblogned.blogspot.com/ gezet.

Geef een reactie

