De Relitest

Het dagblad TROUW heeft samen met de Radboud Universiteit in Nijmegen een test georganiseerd over levensbeschouwelijke opvattingen. De test gaat na of jouw opvattingen wel overeen komen met de levensbeschouwing die jij aanhangt. Omdat ik altijd in ben voor een stukje zelfcontrole… heb ik de test maar gedaan en tot mijn grote verrassing kwam als resultaat het Christendom eruit. Zie hieronder voor mijn resultaten.

Mijn score kwam heel wat overeen met de Islam. Wie weet of ik niet nog een keer overschakel naar de Islam. Leuk zo’n testje. Ik weet nu in iedergeval zeker dat ik voor  56 procent bij het Christendom pas en voor 33 procent bij de Islam. Ik had graag gezien dat het 100% Christendom was, maar waar mijn opvattingen niet in overeenstemming zijn met het Christendom kan ik maar niet achterkomen.  Misschien was het de vraag van: “ Op de receptie staat een groot buffet. Het ziet er heerlijk uit. Wat doe je?” .

Miykayah

Dit bericht werd geplaatst in Nieuws en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

