Een droevig bericht…

Na een periode van 2 weken vond ik het weer tijd voor een nieuw bericht. Helaas is dit bericht voorlopig de laatste.  De laatste tijd is mijn agenda steeds voller gaan stromen met activiteiten. Hierdoor is er naast mijn drukke werkzaamheden geen tijd meer om kwalitatief goed werk af te leveren op deze blog. Hiermee is niet gezegd dat deze blog ophoudt met bestaan. Ik hoop in de toekomst toch weer gaan schrijven, omdat ik het gewoon leuk vindt om mijn gedachten te delen met mensen. Het bloggen was hiervoor een goede uitlaatklep en ik zal het zeker gaan missen.

Heel hartelijk bedankt voor alle bezoeken aan dit adres. Het was een waar genoegen om de bezoeken aan dit adres elke maand te zien verdubbelen.

Met vriendelijke groet,

Miykayah

Dit bericht werd geplaatst in Website-related en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

