2011 – blogstop

De afgelopen tijd ben ik niet in staat geweest om regelmatig op deze blog berichten te posten. Het schrijven van berichten heb ik altijd leuk gevonden. Dat gaf mij een manier om mijn gedachten eens te herzien en een ‘uitlaatklep’ te vormen voor dingen die mij bezig hielden. Het was een goede tijd, maar de laatste tijd kom ik steeds meer tot de conclusie dat ik er geen tijd meer voor heb. Wanneer ik schrijf, wil ik  kwaliteit leveren. Dat krijg ik niet meer voor elkaar op een niveau dat mij bevalt.

Ik vond daarom het begin van dit jaar een goed moment om te stoppen met het bijhouden van deze blog. Ik had het graag anders gezien, maar het is voor mij persoonlijk beter. Een goed voornemen van mij is overigens om nog eens terug te keren in de biblioblogwereld.

Hartelijk dank voor alle reacties en ook voor het lezen van deze blog. Misschien heb ik nog iemand van dienst kunnen zijn!

 

met vriendelijke groet,

Miykayah

Dit bericht werd geplaatst in Website-related. Bookmark de permalink .

Een reactie op 2011 – blogstop

  1. JP zegt:

    Jammer dat je er mee stopt, maar wel begrijpelijk er gaat een hoop tijd in zitten.
    Hopelijk verwijder je niet je weblog, zodat we nog heerlijk kunnen nagenieten van jouw artikelen EN wie weet is het een sabbatsjaar en ga je volgend jaar weer vrolijk schrijven ;)

Geef een reactie

